Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

společnosti Mr.Crypto s.r.o., pro smlouvy o umožnění těžby kryptoměny

 

Oddíl I.: Obecná ujednání

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále také jen VOP) upravují právní vztahy mezi společností Mr.Crypto s.r.o., IČO: 17626927, se sídlem Poděbradova 3273/101a, 702 00 Ostrava, Moravská Ostrava, zapsanou v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ostravě, odd. C, vl. 90655, tel.733638383, e-mail: info@mrcrypto.cz adresa provozovny: Poděbradova 3273/101a,  (dále také jen „poskytovatel“) a jejími zákazníky (dále také jen „zákazník“) ve vztazích vyplývajících ze smlouvy o umožnění těžby kryptoměny. 
  2. Zákazník může být v právním postavení podnikatele nebo v právním postavení spotřebitele. Zákazník je spotřebitelem, pokud nejde o objednávku tzv. „na firmu“, resp. pokud nejde o objednávku, ve které zákazník uvedl své IČO.
  3. Tyto VOP jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem.
  4. Pořízení služby lze uskutečnit na adrese www.mrcrypto.cz,mrcryptomining.com
  5. Tyto VOP stanoví, jakým způsobem lze uzavřít smlouvu o umožnění těžby kryptoměny a stanoví obsah této smlouvy.
  6. Vytvořením objednávky (např. kliknutím na tlačítko, kterým se objednávka stává závaznou) se VOP stávají pro zákazníka závazné. 

 

Oddíl II.: Předmět smlouvy

  1. Předmětem smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem a zákazníkem je umožnění podílet se na těžbě kryptoměny s názvem kaspa zákazníkem na poskytovatelově těžebním stroji určeném pro těžbu kryptoměn.
  2. Poskytovatel je vlastníkem těžebního stroje určeného pro těžbu kryptoměn (dále také jen „stroj“), v němž je nainstalován software – program, který umožňuje uskutečňovat těžbu kryptoměny s názvem kaspa.

 

Oddíl III.: Objednávka, přijetí objednávky, zaplacení, okamžik uzavření smlouvy, další ujednání

  1. Objednávky lze uskutečňovat přes e-shop www.mrcrypto.cz
  2. Objednávky přes e-shop lze provádět nonstop.
  3. Poskytovatel však neodpovídá za nedodržení provozní doby e-shopu nebo za nedoručení či pozdní doručení jakéhokoli e-mailu z důvodu výpadku informačního systému či internetu nebo z důvodu zásahu vyšší moci (např. výpadek elektřiny). 
  4. Objednávka je vytvořena v okamžiku kliknutí na tlačítko určené k dokončení objednávky. Do té doby může zákazník svou objednávku v košíku libovolně upravovat a opravovat, včetně způsobu platby. Zákazníkovi bude umožněna jednak kontrola vstupních dat, jež zákazník zadal do internetového objednávkového formuláře, a jednak mu bude umožněno zrušení objednávky, již spotřebitel vyplnil. 
  5. Následná změna objednávky je možná jen po vzájemné dohodě, popřípadě za podmínek stanovených zákonem nebo těmito VOP.
  6. Zákazník v objednávce uvede, jakou výši podílu na výkonu stroje požaduje, a to v procentech (lze uvádět pouze procenta v celých číslech, tj. např. 10%, nikoli však např. 10,6% a z logiky věci nelze uvést hodnotu nižší než 1% a hodnotu vyšší než 100%). Zákazníkovi se při volbě požadovaného podílu na výkonu stroje automaticky zobrazí, jaká spotřeba elektřiny je spojena s požadovaným podílem na výkonu stroje, a to v kilowatthodinách neboli kWh, přičemž 1 kWh vyjadřuje množství elektrické energie spotřebované během jedné hodiny. 
  7. Zákazníkovi se automaticky rovněž zobrazí cena za požadovaný podíl na výkonu stroje a cena za spotřebu elektřiny, která je spojena s požadovaným podílem na výkonu stroje.  
  8. Zákazník je povinen zaplatit poskytovateli cenu za požadovaný podíl na výkonu stroje nejpozději do tří pracovních dnů ode dne učinění objednávky. Tlačítko určené k dokončení objednávky bude snadno čitelným způsobem označena slovy „objednávka zavazující k platbě“ nebo jinou odpovídající a jednoznačnou formulací, která upozorní na skutečnost, že učiněním objednávky vzniká zákazníkovi povinnost zaplatit poskytovateli.
  9. Platbu ceny za požadovaný podíl na výkonu stroje lze provést převodem na bankovní účet prodávajícího, v hotovosti, platební kartou a kryptoměnou, pokud ji poskytovatel umožňuje. 
  10. Poskytovatel je povinen neprodleně potvrdit zákazníkovi obdržení objednávky.
  11. Poskytovatel potvrdí zákazníkovi přijetí (akceptaci) objednávky až po zaplacení ceny za požadovaný podíl na výkonu stroje, tj. až poté, co bude na bankovním účtu poskytovatele připsána celá tato cena.
  12. Poskytovatel si vyhrazuje právo nepřijmout objednávku. V případě, že poskytovatel nepřijme objednávku, ale zákazník již zaplatil cenu za požadovaný podíl na výkonu stroje, je poskytovatel povinen okamžitě, tj. do jednoho pracovního dne od nepřijetí objednávky, vrátit zákazníkovi celou zaplacenou cenu, a to na bankovní účet zákazníka, který je zákazník povinen poskytovateli sdělit.
  13. Poskytovatel je povinen zpracovat objednávku (tj. přijmout nebo odmítnou objednávku) nejpozději do konce nejbližšího pracovního dne následujícího po dni, v němž byla na bankovní účet poskytovatele připsána celá cena za požadovaný podíl na výkonu stroje. 
  14. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy poskytovatel potvrdí zákazníkovi na zvolenou e-mailovou adresu přijetí objednávky. Poskytovatel žádá zákazníka o překontrolování potvrzení objednávky. Součástí potvrzení objednávky jsou tyto VOP, daňový doklad a v případě spotřebitele také reklamační řád.
  15. Poskytovatel započne s poskytováním služby nejpozději následující den po dni, v němž byla smlouva uzavřena. Je-li však zákazník spotřebitelem, započne poskytovatel s poskytováním služby až v den, který bezprostředně následuje po posledním dni lhůty, během které má spotřebitel právo odstoupit od této smlouvy, ledaže spotřebitel požádal poskytovatele, aby poskytovatel započal s plněním služby dle této smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy. 

 

Oddíl IV.: Objednávka přes e-mail a telefonicky

  1. Zákazník může učinit objednávku i po telefonu nebo e-mailu (telefonní číslo a e-mailová adresa viz Oddíl I.).
  2. Zákazník je povinen si nejprve nakonfigurovat svou objednávku na internetových stránkách poskytovatele, a to zejména z důvodu, aby získal informaci o ceně za požadovaný podíl na výkonu stroje a cena za spotřebu elektřiny, která je spojena s požadovaným podílem na výkonu stroje. Učiněním objednávky po telefonu nebo e-mailu zákazník potvrzuje, že takto postupoval.
  3. Zákazník je povinen uvést při objednávce e-mailovou adresu.
  4. V ostatním platí ujednání v Oddíle III. těchto VOP.

 

Oddíl V.: Další práva a povinnosti smluvních stran 

  1. Zákazník je povinen mít zřízenou kryptopeněženku, na kterou mu bude poskytovatel zasílat vytěžené kaspy. Pokud zákazník neuvede v objednávce identifikační údaje své kryptopeněženky, vyzve jej poskytovatel e-mailem poté, co přijme objednávku, aby si zákazník zřídil kryptopeněženku a aby poskytovateli dodatečně sdělil identifikační údaje své kryptopeněženky. Pokud si zákazník nezřídí kryptopeněženku, nebude poskytovatel schopen splnit svůj závazek převést zákazníkovi vytěžené kaspy. 
  2. Poskytovatel se zavazuje uskutečňovat nepřetržitě na stroji těžbu kryptoměny kaspa. Poskytovatel si však vyhrazuje těžbu neprovádět v rozsahu 3% výkonu stroje v rámci každého kvartálu, když tento rozsah 3% výkonu stroje pokryje dobu potřebnou na údržbu stroje. Kvartálem se rozumí období od 1.1. do 31.3., dále období od 1.4. do 30.6., dále období od 1.7. do 30.9. a dále období od 1.10. do 31.12. 
  3. Poskytovatel bude zasílat zákazníkovi vytěženou kaspu odpovídající zvolenému podílu na výkonu stroje vždy, když počet vytěžené kaspy určené pro zákazníka dosáhne množství, které si zákazník sám zvolil (příklad: zákazník si zvolí, že mu poskytovatel bude zasílat kaspy vždy, když počet pro něj vytěžených kasp bude činit třeba 500 kasp). Zákazník je oprávněn kdykoli v budoucnu jím zvolené množství změnit – oznámení o tom zašle zákazník poskytovatel e-mailem. 
  4. Poskytovatel je povinen zaslat zákazníkovi kaspy nejpozději do konce nejbližšího pracovního dne následujícího po dni, v němž bylo pro zákazníka vytěženo zákazníkem zvolené množství vytěžených kasp.  
  5. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny místa housingu, tj. právo kdykoli přemísťovat stroj z jednoho místa do druhého, a to dle svého vlastního uvážení, v kteroukoli dobu.
  6. Poskytovatel se zprostí odpovědnosti za újmu, škodu i závazku z odpovědnosti za řádně poskytnutou službu, pokud mu ve splnění povinnosti dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli, tj. tzv. vyšší moc (jako je např. odcizení nebo poškození nebo zničení stroje, úder blesku, přepětí, povodeň, zemětřesení, požár, válka, revoluce, živelné nepokoje, epidemie, nouzový stav aj.). 
  7. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za změnu směnného kursu kaspy.
  8. Zákazník bere na vědomí:

- že služba, kterou mu poskytovatel podle smlouvy poskytuje, spočívá v tom, že zákazník si pořizuje jím určený podíl na výkonu stroje;

- že na základě změny obtížnosti těžby odměna klesá;

- že čím více lidí těží, tím menší je výkon, neboli tím méně zákazník vytěží. 

Poskytovatel proto nenese žádnou odpovědnost za množství vytěžené kaspy a negarantuje zákazníkovi žádné množství kaspy, která bude na stoji vytěžena.  

  1. Zákazník je povinen platit poskytovateli cenu za spotřebovanou elektrickou energii, a to ve výši, která byla automaticky zobrazena při zvolení požadovaného podílu na výkonu stoje, příp. v ceně vyšší, dojde-li v době od uzavření smlouvy k navýšení ceny za elektrickou energii, kterou poskytovateli účtuje dodavatel elektrické energie. Poskytovatel je tedy oprávněn požadovat po zákazníkovi vyšší cenu za elektrickou energii a zákazník je povinen takto navýšenou cenu poskytovateli platit. Poskytovatel je však povinen oznámit zákazníkovi navýšení této ceny nejméně 30 dnů předem a zákazník má právo v době do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo navýšení této ceny oznámeno, tuto smlouvu vypovědět bez výpovědní doby. Poskytovatel oznámí navýšení ceny na e-mailovou adresu zákazníka, na kterou mu potvrdil přijetí objednávky, příp. na jinou dodatečně sdělenou e-mailovou adresu. Zákazník zašle výpověď smlouvy na e-mailovou adresu info@vsepromining.cz, příp. jinou dodatečně sdělenou e-mailovou adresu. 
  2. K úhradě ceny za spotřebovanou elektrickou energii bude docházet tak, že poskytovatel si tuto částku započte proti kaspám, které bude zákazníkovi posílat, a to podle směnného kursu platného ke dni zaslání kasp; rozhodný je kurs střed USDT*CZK*kaspa uvedený na Google finance. 
  3. Zákazník je oprávněn své právo na podíl na výkonu stroje prodat, darovat případně jinak převést na třetí osobu, zákazník i tato třetí osoba však jsou povinni o tom informovat poskytovatele (poskytovateli je nutné sdělit identifikační údaje třetí osoby), a to nejpozději do 3 pracovních dnů. Pokud tak zákazník a třetí osoba neučiní, bude poskytovatel k původnímu zákazníkovi nadále přistupovat jako ke smluvnímu partnerovi a tedy jako k osobě, pro kterou je prováděna těžba.
  4. Smlouva je uzavírána na dobu neurčitou.
  5. Zákazník je oprávněn kdykoli smlouvu ukončit výpovědí bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi smlouvy na e-mailovou adresu info@vsepromining.cz, příp. jinou dodatečně sdělenou e-mailovou adresu.
  6. Poskytovatel je oprávněn kdykoli smlouvu ukončit výpovědí s výpovědní dobou 30 dnů, a to zasláním výpovědi smlouvy na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při objednávce, příp. jinou dodatečně sdělenou e-mailovou adresu. Třicetidenní lhůta běží ode dne následujícího po dni, v němž byla výpověď smlouvy odeslána. 
  7. V případě ukončení smlouvy výpovědí (ať již ze strany zákazníka nebo ze strany poskytovatele) je poskytovatel povinen zaplatit zákazníkovi na jím uvedený bankovní účet (vedený u banky působící v České republice) finanční vypořádání, a to nejpozději do 14 dnů od doručení výpovědi smlouvy. Výše finančního vypořádání bude vypočtena takto: 
  8. a) V případě ukončení smlouvy výpovědí danou ze strany zákazníka:

Varianta č. 1: Základem pro učení finančního vypořádání je 60% z průměrné ceny nového (tj. neopotřebovaného) těžebního stroje, který bude nabízen k prodeji na internetových stránkách poskytovatele, přičemž průměrná cena se spočítá za období od tři dny před ukončením platnosti smlouvy do tři dny po ukončení platnosti smlouvy (Příklad: Smlouva bude ukončena ke dni 15.5.; průměrná cena se bude počítat z cen, za které byl na internetových stránkách poskytovatele nabízen nový stroj k prodeji v období od 12.5. do 18.5., a to tak, že se ceny za těchto 8 dnů sečtou a vydělí se číslem 8). Z tohoto základu se vypočte podíl odpovídající podílu zákazníka na výkonu těžby stroje. (Příklad: Zákazník si zvolil podíl na výkonu těžby stroje ve výši 10%. Na internetových stránkách poskytovatele se nabízel k prodeji těžební stroj za průměrnou cenu 400.000,- Kč. Zákazník má nárok na zaplacení finančního vypořádání ve výši 24.000,- Kč – způsob výpočtu: 60% z 400.000,- Kč činí 240.000,- Kč a 10% z 240.000,- Kč rovná se 24.000,- Kč). 

  1. b) V případě ukončení smlouvy výpovědí danou ze strany poskytovatele:

Platí totéž, co je uvedeno pro případ ukončení smlouvy výpovědí danou ze strany zákazníka, ovšem s tím rozdílem, že základem pro určení finančního vypořádání je 90% z průměrné ceny nového (tj. neopotřebovaného) těžebního stroje, který bude nabízen k prodeji na internetových stránkách poskytovatele a tedy nikoli 60% z této průměrné ceny.

  1. Vzhledem ke způsobu výpočtu finančního vypořádání (které je navázáno na cenu, za kterou poskytovatel bude nabízet nový, tj. neopotřebovaný stroj na svých internetových stránkách), se poskytovatel zavazuje záměrně tuto cenu nesnižovat a zavazuje se k tomu, že cena bude odpovídat situaci na trhu.

 

Oddíl VI.: Odstoupení od smlouvy spotřebitelem bez udání důvodu 

  1. Ujednání uvedená v tomto oddíle platí jen v případě, že zákazník je spotřebitelem. 
  2. Zákazník, který je spotřebitelem, má právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení ceny, pokud byla smlouva uzavřena tzv. distančním způsobem, tedy na internetu, a to ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Lhůta čtrnáct dnů začne běžet den po uzavření smlouvy (příklad: smlouva je uzavřena v pátek, lhůta k odstoupení začne běžet v sobotu). Lhůta je zachována, pokud poslední den lhůty k odstoupení bude odstoupení od smlouvy odesláno poskytovateli. Pokud poslední den lhůty připadne na den pracovního volna nebo svátek, skončí lhůta nejbližší následující pracovní den (příklad: poslední den lhůty připadne na Velikonoční pondělí, takže lhůta skončí druhý den v úterý).
  3. Zákazník může od smlouvy odstoupit vyplněním a odesláním vzorového formuláře na stránkách www.mrcrypto.cz, nebo na email info@mrcrypto.cz .Poskytovatel potvrdí zákazníkovi přijetí odstoupení od smlouvy bez zbytečného odkladu.
  4. Zákazník může také od smlouvy odstoupit korespondenčně odesláním odstoupením na adresu poskytovatele: Mr.Crypto s.r.o., Poděbradova 3273/101a, 702 00 Ostrava, Moravská Ostrava.
  5. Poskytovatel vrátí zákazníkovi peníze do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým probíhala platba. Poskytovatel však není povinen vrátit peníze dříve, než zákazník vrátí přijaté kaspy nebo než zákazník prokáže, že kaspy zaslal zpět. Zákazník je povinen vrátit přijaté kaspy na kryptopeněženku poskytovatele -která bude poskytnut při odstoupení od smlouvy.Případné náklady spojené s vrácením kasp hradí zákazník. 
  6. Pokud poskytovatel započal s plněním služby dle této smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, ačkoli jej o to zákazník nepožádal, je poskytovatel povinen vrátit zákazníkovi celou zaplacenou cenu (a zákazník je povinen vrátit poskytovateli všechny kaspy, které mu již byly vyplaceny, příp. pokud mu ještě nebyly vyplaceny, je poskytovatel oprávněn si nevyplacené kaspy ponechat).  
  7. Pokud však zákazník požádal poskytovatele, aby bylo započato s plněním služby dle této smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, pak v případě, že zákazník využil svého práva odstoupit od této smlouvy, platí totéž, co je uvedeno v bodě 6 tohoto oddílu, ale současně navíc je zákazník povinen uhradit poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Za tuto poměrnou část ceny bude považována cena spotřebované elektrické energie.

 

Oddíl VII.: Reklamace

  1. Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zákazníkem, který je spotřebitelem, se řídí reklamačním řádem, který tvoří nedílnou součást těchto VOP. 
  2. Veškeré podmínky a postupy v případě reklamace zákazníkem, který není spotřebitelem, se řídí příslušnými právními předpisy.

 

Oddíl VIII.: Ostatní a závěrečná ustanovení

  1. V záležitostech týkajících se ochrany osobních údajů se použijí tyto podmínky ochrany osobních údajůkteré tvoří nedílnou součást těchto VOP. 2. Zákazník je povinen e-mailem oznámit poskytovateli změny svých osobních údajů (např. změnu e-mailové adresy, změnu bydliště, změnu příjmení), jinak platí údaje uvedené v objednávce. Pokud poskytovatel změní své údaje (např. název či sídlo), oznámí tuto změnu zákazníkovi zasláním e-mailu.
  2. V případě, že na zákazníka bude podán insolvenční návrh nebo že proti zákazníkovi bude zahájena exekuce či výkon rozhodnutí nebo bude rozhodnuto o úpadku zákazníka, je poskytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy.
  3. Právní vztahy mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí českým právem a k projednání soudních sporů jsou příslušné soudy v České republice.
  4. V právních vztazích mezi poskytovatelem a zákazníkem se použijí vždy jedině tyto VOP. Všeobecné obchodní podmínky zákazníka jsou tímto ze svého použití vyloučeny, ledaže by se smluvní strany dohodly písemně jinak.
  5. Poskytovatel informuje zákazníka, který je spotřebitelem, o tom, že subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, na kterou se zákazník, který je spotřebitelem, může obrátit. Podrobnosti jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. 
  6. Tyto VOP platí, pokud není mezi smluvními stranami dohodnuto písemně něco jiného.
  7. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. 
  8. Uzavřená smlouva je poskytovatelem archivována v interním systému po dobu nejméně tří let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Zákazníkovi poskytne poskytovatel přístup ke smlouvě v odůvodněných případech. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto VOP, kde je tento proces srozumitelně popsán.

10. Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 01.05.2024 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí.